Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 4:21, 16 Mar 2007    Temat postu:

Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=641974
Gość
PostWysłany: Czw 12:34, 18 Sie 2005    Temat postu:

Cytat:
LordArten napisał:

Ale jak bedziesz długo próbował w końcu się uda . Mój kumpel go oplątał za 20-stym razem . Potem bach bach i sieczka . 12 tys.


No nie wiem, mi by się nie chciało cały czas wczytywać po nieudanym go splątaniu... a zresztą co ono ci da ? W walce wręcz Drizzt jest nie zwyciężalny a na odległość też ciężko go trafić, więc kiedy się rozplącze to odrazu przejdzie do wyżynania naszej drużyny...


Taktyka jest zupełnie inna , poza tym trzeba przyniej dużo szczęścia.
Minsc do przodu z wielkim mieczem. Drizzt się obraca a my resztę wojów za niego od tyłu .Reszta nawala czarami itd. i w końcu go wykończysz .


Cytat:
Jeżeli gram w BG2 to biore Viconie tylko dlatego żeby poczytać sobie romans. Znacznie lepsza jest od niej Aerie, która choć jest wieloklasowcem - Kapłanem/Magiem czy odwrotnie


Wolę Viconię więcej bo ma więcej hp .Aerie ma masakrycznie mało życia i do tego 1 hp na poziom .Chociaż czarów ma masę , nie powiem . Co do romansów wolę w nich Aerie ale trzeba z nią diabelnie delikatnie rozmawiać .
Vittoria
PostWysłany: Czw 11:45, 18 Sie 2005    Temat postu:

Jezeli chodzi o BG2 , ja zawsze grałam kobietą złodziejem -zawadiaką, a jak pokonałam Drizzta w BG1? Przywołałam duzo potworów, które go otoczyły (różdżka potworów) a moja drużyna załatwiła go strzałami. Każdy ma inny sposób.
Jesli chodzi o druzyne w BG2 miałam:
- ja (złodziej zawadiaka)
- paladyna (Keldorna)
- Lowce (Vayagera)
- kapłan/mag (Arie)
- Fechmistrza (Hear`dalis)
- i oczywiscie Viconie
Miałam troche problemów z Viconią i Keldornem i musiałam uważac na raputacje, za niska odszedłby Keldorn, za wysoka - Viconia.
*OrK*
PostWysłany: Czw 11:20, 18 Sie 2005    Temat postu:

LordArten napisał:

Ale jak bedziesz długo próbował w końcu się uda . Mój kumpel go oplątał za 20-stym razem . Potem bach bach i sieczka . 12 tys.


No nie wiem, mi by się nie chciało cały czas wczytywać po nieudanym go splątaniu... a zresztą co ono ci da ? W walce wręcz Drizzt jest nie zwyciężalny a na odległość też ciężko go trafić, więc kiedy się rozplącze to odrazu przejdzie do wyżynania naszej drużyny...

Maveru napisał:
W dwójeczce jest stalym czlonkiem druzyny[Viconia - dop. orka]


Jeżeli gram w BG2 to biore Viconie tylko dlatego żeby poczytać sobie romans. Znacznie lepsza jest od niej Aerie, która choć jest wieloklasowcem - Kapłanem/Magiem czy odwrotnie...
Maveru
PostWysłany: Czw 9:53, 18 Sie 2005    Temat postu:

Oj Artenie...pomyliłeś sie, raz nie Viconia do Vir lecz Viconia DeVir.
Dwa w jedynce ratowalo si ją przed dwoma(chyba) żołdakami Plomiennej Pięści,a w dwójeczce ja chcą spalić na stosie.

Drizzta da sie ruszyć...wszystko zależy od.....szczęścia i to jak nam sprzyjaja rzuty komputerowymi kościami xD.
W jedynce to on średni jest,a w dwójce Drizzt i jego ekhhem kompania niedorozwojów z Bruenorem ,który zgubil rózowy mlot,(czerwony chlopcze,czerwony!-dop.Bruenor xD)na czele.
A co jak co ale w jedynce Viconie olalem....uratowalem i niech sobie idzie...raz czy dwa ja wzielem.W dwójeczce jest stalym czlonkiem druzyny
Wink
LordArten
PostWysłany: Czw 8:34, 18 Sie 2005    Temat postu:

Cytat:
Bo jeżeli w BGI to Drizzta ciężko ruszyć jakim kolwiek zaklęciem czego


Ale jak bedziesz długo próbował w końcu się uda . Mój kumpel go oplątał za 20-stym razem . Potem bach bach i sieczka . 12 tys. PD o ile się niemylę.
Cytat:
no ta drowka...jak ona miala na imie...szczegół....


Viconia do Vir miała na imię .Była to kapłanka którą spotkaliśmy w BG1 na stosie ( jeśli mnie pamięć nie myl) . Jej opdorność na magię wogóle nie pozwalała jaj magicznie wyleczyć także nie dano jej w ten sposób szansy zagoszczenia w druyżynach wielu graczy .
*OrK*
PostWysłany: Śro 14:50, 17 Sie 2005    Temat postu:

Zdecydowałem się jednak przenieść mój post i go uzupełnić Smile A oto efekty :

Wybór profesji postaci w drużynie 1os a rozgrywka w Baldur's Gate I (Wieloklasowość):

1) Wojownik/Mag - Plusy Trak0 Wojownika, Czary od Maga, Stosunkowy szybki wzrost poziomów, Mozliwość używania najlepszych mieczy i zbroi Minusy Za każdym razem gdy chcemy rzucic czar musimy zdejmować zbroje, Na samym początku gry nie możemy otwierać skrzynek z wartościowymi itemami.

2) Wojownik/Mag/Złodziej - Plusy Trak0 Wojownika, Czary od Maga, Mozliwość używania najlepszych mieczy i zbroi, Zdolności złodziejskie Minusy Za każdym razem gdy chcemy rzucic czar musimy zdejmować zbroje, Powolny wzrost poziomów, Musimy zdejmować ciękie zbroje gdy chcemy użyc zdolności złodziejskich.

3) Wojownik/Złodziej - Plusy Trak0 Wojownika, Zdolności złodziejskie, Stosunkowy szybki wzrost poziomów, Mozliwość używania najlepszych mieczy i zbroi Minusy Musimy zdejmować ciękie zbroje gdy chcemy użyc zdolności złodziejskich.

4) Wojownik/Mag/Kapłan - Plusy Trak0 Wojownika, Mozliwość używania najlepszych zbroi , Czary maga, Czary Kapłana, Minusy Za każdym razem gdy chcemy rzucic czar maga musimy zdejmować zbroje, Powolny wzrost poziomów, Ogranicznie do broni Kapłana.

5)Mag/Kapłan - Plusy Czary Maga i kapłana Stosunkowy szybki wzrost poziomów, Minusy NIskie Trak0, NIe może używać najlepszych broni (mieczy Very Happy )

To tyle , więcej dodatkowych klas nie pamiętam, gdyby ktoś mogłby mi powiedziec jakie to klasy chętnie je opisze Smile
*OrK*
PostWysłany: Śro 1:38, 17 Sie 2005    Temat postu:

Zabójca Magów/Mag drow? nie przesadzajmy to by było zbyt piękne...Smile

Zależy w co gramy i gdzie:) Bo jeżeli w BGI to Drizzta ciężko ruszyć jakim kolwiek zaklęciem czego (nie wiem dlaczego) nie można powiedziec o...no ta drowka...jak ona miala na imie...szczegół....

Może troche przesadziłem ale to i tak dużo roboty zrobic stronke która była by konkurencja dla istniejących...
Maveru
PostWysłany: Śro 1:32, 17 Sie 2005    Temat postu:

Zabójca Magów/Mag drow?xD to by bylo coś...
Orku pamietaj zawsze jest cien szansy na to ze odpornosc drowa nie zadziala...i one nie maja CALKOWITEJ...one maja ..wieksza.... jesli mozna to tak nazwaćWink
Marzenia ścietęj głowy?Ależ czemu?
*OrK*
PostWysłany: Śro 1:17, 17 Sie 2005    Temat postu:

Masz racje konbinacji niegdy za wiele, a im większa odprność na magie tym większa szansa że unikniemy efektów czarów.

Tak, mag kiedy sie rozkręci i posiada zaklęcia masowej zagłady (np. Kula Ognia czy czary powodujące panikę) jest nie do pokonania. No, chyba że jest się DROWEM wtedy nie ma żadnego problemu Wink

Jeżeli połączylibyśmy siły to byli byśmy w stanie stworzyć najlepszą srone o Bg i ogólnie o RPG ale póki co to marzenia ścietej głwy Sad
Maveru
PostWysłany: Śro 0:33, 17 Sie 2005    Temat postu:

Orku,fakt sa przedmioty dodajace odp na magie..ale zawsze lepiej miec jej jeszcze wiecej prawda?A kombinowanie nie jest złe Wink .Hmm poczatek BG...jedyneczki fakt mag ma najbardziej po tylku na poczatku..ale potem sie rozkreca..woj ma lepiej...ale czyż nie jest tak ze póżniej mag rozwala stado wojow?

Co do twego posta...niech zostanie...opisales tam kilka klas...jak znów zagram w BG i sobie przypomne troche rzeczy to moge opisac klasy ..orku jesli chcesz to mozemy o tym pogadać na gg Wink
*OrK*
PostWysłany: Wto 23:46, 16 Sie 2005    Temat postu:

Maveru napisał:
Mag ma zapomnięc o zamknietych skrzyniach?Hmm nie sądze...Wink


Masz racje Maveru nie wziąłem pod uwage tego zaklęcia. Jednak Mag na początku jest naprawde bardzo cienki (Mówie o BGI) Trako 20, 1 czar do zapamietania, ograniczenie do kijów, proc, strzałek, noży... trzeba się ocno napracować aby doprowadzic go do stanu w którym będzie mógł pokonac wszystkich Sad

Maveru napisał:
Zabójce Magów/Maga-czemu?Najpierw lvlujemy w ZM a gdy osiagniemy odpowidajacy nam lvl (przy okazji % odp na magie) to robimy dwuklas i mamy maga z odp na magie....wiadomo nie bedzie ona moze wielka ale zawsze:wink:


Ale zamiast tego kombinowania można kupić przedmioty które zwiekszą naszą odporność na magię.

Myślę że warto będzie usunąć z mój poprzedni post o klasach i ich wpływie na rozgrywkę i zamiast niego niego napisać pełny post opisujący wszyskie możliwości wyboru klas oraz ich wady i zalety... co o tym myślicie ?
Maveru
PostWysłany: Wto 21:45, 16 Sie 2005    Temat postu:

Mag ma zapomnięc o zamknietych skrzyniach?Hmm nie sądze...
Nie pamiętam jak to było w 1 ale w dwójce dostępne jest zaklecie "Otwarcie" ono powinno zalatwić sprawe.
Do fajnych dwuklasowców mozna dolozyć
Zabójce Magów/Maga-czemu?Najpierw lvlujemy w ZM a gdy osiagniemy odpowidajacy nam lvl (przy okazji % odp na magie) to robimy dwuklas i mamy maga z odp na magie....wiadomo nie bedzie ona moze wielka ale zawsze Wink

BTW Samotny wojownik to pupa gdy idze na naszego kochanego Firkagga Wink
*OrK*
PostWysłany: Wto 16:05, 16 Sie 2005    Temat postu:

Plusem grania drużyną o ilosci członków wiekszej niż 1 jest to że jest łatwiej na początku Minusem - postacie Wolno sie rozwijają (szzczególnie w 1 częsci Baldursów)

Plusem grania 1 postacią jest to iż postac bardzo szybko zdowbywa doświadczenie dzięki czemu szybko awansuje i dosyć krótkim czasie jest bardzo silna Smile

Niezależnie od częsci Baldursów jednąż postacią gra sie naprawde super, szczególnie w I części, w dwójce mogą czasem wystąpic problemy(np. walka z Firkaggiem czy innymi smokami).
Maveru
PostWysłany: Wto 14:55, 16 Sie 2005    Temat postu:

Baldur`s,ach Baldur`s...piekna gra,nieprawdaż?
Drużyny?
Są różne kombinacje.Zależy także o jaką część pytacie....pierwszą czy drugą?

Są trzy warianty u mnie:
1)Woj/mag/złodziej co nam daje jedna osobe w drużynie Razz
2)Wojownik x2,Mag,Mag/kaplan,Zlodziej czyli jak liczymy pięć osób
3)Wojownik x2,Mag,Kaplan,Zlodziej i można dodać drugiego maga...w sumie sześć osób

Ja preferuje gre kazdą profesją..
Chociaż w dwójce najczesciej jest czarownik
W jedyncen ie mam specjalnego faworyta..ale paladyn moze byćRazz
LordArten
PostWysłany: Wto 13:23, 16 Sie 2005    Temat postu:

Hmmm. Drużyny do Baldursa?? Można stworzyć tyle drużyn ile się komu żywnie podoba. Jeśli o mnie chodzi :

6 osób : conajmniej 2-óch wojowników , mag , łowca , mago-kapłan i łotrzyk .

Jeśli chodzi o postać mojego bohatera zawsze gram tylko wojownikami.

Tyle z mojej strony. Zapraszam do dalszego komentowania .
*OrK*
PostWysłany: Wto 12:06, 16 Sie 2005    Temat postu: Baldur's Gate I&II&ToB

To mój pierwszy post na tym forum. Ktoś zresztą musisz zacząć uzupełniać ten temat Więc...
Baldur's Gate. Zapewne wielu z was grało w tą świetną gre. Według mnie jest to najlepszy cRPG wśród wszystkich które ukazały się do tej pory. Czy jest jakaś inna gra która może dorównać jej pod względem fabuły? Chyba nie Smile

Ale przejdźmy do rzeczy - Pytanie: Jaką drużyną najlepiej wam sie gra ? Ja osobiście preferuje jeden z 2 typów :
1) 1os Wojownik/Mag/Złodziej

2) 6os Wojownik/Złodziej reszta to czarodzieje obojętnie czy specjaliści czy zwykli magowie

Czekam na polemikę Smile

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group